A fóliaÁSZ nem csupán tekercses alapanyagú végtermékeket készít, hanem mindennemű, papír alapú reklámeszközt és terméket kínál. Ezek lehetnek névjegykártyák, kiadványok, szórólapok, bármi, amin logója szerepelhet. Küldhet akár nyomdakész grafikát, vagy igénybe veheti tervezési szolgáltatásunkat is. Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken!
Névjegykártya, plakát, szóróanyag, brosúra, kiadvány...
Minden cég számára fontos, hogy a hirdetései során megfelelő reklám eszközök és anyagok kerüljenek a leendő partnerek, vevők, ügyfelek kezébe, vagy a látóterébe. A felsorolt elemek mind elősegítik cégük hatékony megjelenését a piacon. Csapatunk egységes arculati elemekkel formálja meg és gyártatja le a szórólapot, molinót vagy plakátot, hogy a siker ne maradjon el.
Irkafüzet, mappa, könyv, prospektus, katalógus
Mindegy, milyen tevékenységgel foglalkozik Ön és cége, biztos, hogy legalább 1 kiadvány készült már valamilyen formában Önökről, vagy szolgáltatásukról, termékükről. Egy prospektus, tájékoztató vagy katalógus, mind olyan eszközök, melyek megfogható közelségbe emelik leendő partnerei részére tevékenységüket. Kifinomult, vagy nyers, egyszerű, vagy szakmai, szinte mindegy is, a lényeg, hogy minden vállalkozás ismertetésének alapja valamilyen kiadvány.
Papírtáska, tasak, vásárlási utalvány, sorsjegy, utalvány
Ezek a termékek kitöltik mindennapjainkat. Árcédula, utalvány, papírtáska, vagy papírzacskó, mind olyan hétköznapi tárgyak, melyek fontosak használati értékük miatt. Ha már használjuk őket, miért ne lehetne rajta olyan információ, mely akciót, elérhetőséget vagy egyediségünket hirdeti?
Üdvözlő kártya, esküvői meghívó, meghívó, belépőjegy
Rendezett már eseményt? Tartott már előadást? Milyen módon invitálta meg közönségét, társaságát az együtt töltött órákra? Két válasza lehet: e-mailben, vagy valamilyen protokoll eszközzel. Ilyen lehet egy meghívó, egy belépőjegy, egy tiszteletjegy vagy üdvözlő kártya.
Kártyanaptár, speditőr/naptár, írótömb, dosszié, levélpapír, boríték
A céges arculat meglétének leglátványosabb megnyilvánulását az irodai eszközök mutatják. Boríték, fejléces papír, dossziék, mind olyan tárgyak, melyek cégünk komolyságát hirdetik. Persze, egy egyszerű fehér borítékban is fel lehet adni egy levelet, de mennyivel színvonalasabb egy formázott, céges fejléccel ellátott példány, melyről tükröződik a címzett felé, ad a megjelenésére.
Belépőkártya tartó, nyakpánt, hűtő mágnes, matrica, képeslap, illatosító
Sokan pénzkidobásnak tartják a reprezentációs eszközök gyártatását és átadását. Ez a megállapítás téves, ha azt a tényt vesszük alapul, hogy minden a kezünk ügyébe kerülő tárgy a rajta látható színek, szövegtörmelékek vagy képi illusztrációk alapján keltenek érzelmeket a használójában. Fontos továbbá, hogy egy-egy arculati elem (pl: cége logója) többszöri, folyamatos jelenléte egy háztartásban, autóban vagy irodában olyan memorizált reklámértékkel bír, amit nem lehet felülmúlni semmivel. Ez az, amit mi úgy hívunk: „Legyünk jelen az ügyfél életében”.